ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ : ΕΠΙΜΕΤΡΗΣΕΙΣ : ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΣΤΟΥΣ : ΗΜΕΡΟΛΟΓΙO ΕΡΓΑΣΙΩΝ : ΥΛΙΚΑ : ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΙ : ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ : ΠΛΗΡΩΜΕΣ : ΤΑΜΕΙΟ : ΕΣΟΔΑ & ΕΞΟΔΑ
Δώστε τέλος στα ατελείωτα φύλλα εργασίας και στην ταλαιπωρία της χρήσης λογιστικών προγραμμάτων. Ο Εργολογισμός, είναι ειδικά σχεδιασμένος για Μηχανικούς και εκμεταλλεύεται την πολυετή εμπειρία της ORBIT στον χώρο αυτό. Αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την ασφαλή και σωστή Οικονομική παρακολούθηση των Έργων σας!
Καλέστε μας στο (30) 210 6755 406 ή στείλτε τώρα e-mail στο sales@orbit.gr, αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό.
Ζητήστε ενημέρωση με e-mail Πως θα δείτε Demo
*Διαθέτουμε και άλλα λογισμικά που μπορούν να βοηθήσουν την εργασία σας. Δείτε το εξειδικευμένο CRM για Μηχανικούς στο www.orbit.gr/sales.html
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ...
Με την ORBIT δεν αλλάζετε τον τρόπο εργασίας σας. Απλά δουλεύετε αποδοτικότερα με τον τρόπο που ήδη γνωρίζετε. Οι επιλογές στην τοπολογία, είναι δικές σας!
Τι καλύτερο από μία πλήρη εγκατάσταση στον ή στους Υπολογιστές του Γραφείου σας. Εξασφαλίζετε ταχύτητα, δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης από πολλούς χρήστες, ελάχιστο κόστος και δυνατότητα πρόσβασης - μόνο για εσάς - από παντού. Το backup δεν είναι πρόβλημα καθώς μπορείτε να το οργανώσετε αυτόματα τοπικά, σε φορητές συσκευές ή/και στο Cloud.
Η καλύτερη λύση σε περίπτωση που η φορητότητα είναι η πρώτη σας προτεραιότητα. Ο ΕΡΓΟΛΟΓΙΣΜΟΣ είναι ειδικά σχεδιασμένος για να μπορεί να μεταφέρει όλα τα δεδομένα του και να είναι λειτουργικός από ένα USB Stick. To ίδιο προφανώς απλή είναι η τήρηση backup με ένα απλό Copy-Paste και αποθήκευση των αντιγράφων από εσάς όπου επιθυμείτε.
Επιλέγοντας μία από τις πολλές διαθέσιμες λύσεις VPS Cloud Windows Servers της αγοράς μπορείτε να έχετε διαθέσιμο τον δικό σας virtual υπολογιστή στο "σύννεφο" χωρίς την ανάγκη ανοικτού υπολογιστή στο γραφείο. Η πρόσβαση μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε Windows ή Αpple Η/Υ, tablets, smartphones ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή της επιλογής σας. Και εδώ το backup είναι απλούστατο τοπικά ή στο Cloud!
ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ...
Οι εφαρμογές της ORBIT είναι ειδικά σχεδιασμένες για ταχύτητα και απλότητα στη χρήση. Παρέχουν όλες τις δυνατότητες που θα χρειαζόσασταν και χρησιμοποιούν σύγχρονη πολυπαραθυρική τεχνολογία, shotrcuts και λειτουργίες με 1-click, κάνοντας τη διαφορά σε σχέση με κλασσικές desktop ή cloud based web εφαρμογές, όταν η ταχύτητα και η ευχρηστία πρέπει να συνδυαστούν με την απλότητα.
Εργαζόμαστε πολλά χρόνια στον συγκεκριμένο χώρο και αυτό φαίνεται! Με την ORBIT έχετε μηδενικό κόστος παραμετροποίησης - μιας και η ίδια κατασκευάζει και εφαρμόζει το λογισμικό της. Σαν αποτέλεσμα γλυτώνετε τον χρόνο σας και είστε σίγουροι ότι το λογισμικό σας θα έχει τις λειτουργίες που περιμένετε - και πολλές ακόμα!
... ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ
Ο Εργολογισμός συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν αν μην το αποχωρίζεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφονται εδώ είναι ενδεικτικές. Δείτε παρουσίαση του προγράμματος για να έχετε πλήρη αίσθηση για όσα σας προσφέρει.
Αρχείο Έργων με όλα τα οικονομικά και ποσοτικά στοιχεία που θα θέλατε να γνωρίζετε για αυτά. Συνοπτική Εικόνα, Προϋπολογισμοί, Επιμετρήσεις, Αποκλίσεις κόστους, Τιμολόγια, Δελτία Αποστολής, Εισπράξεις, Πληρωμές, Ημερολόγιο Εργασιών, Υλικά και πολλά ακόμα διαθέσιμα με ένα κλικ για εσάς.
Όλα τα στοιχεία που αφορούν Πελάτες, Προμηθευτές και Συνεργάτες. Με άμεση πρόσβαση στις σχετιζόμενες εργασίες ανά Εργο, σε Τιμολόγια, Εισπράξεις, Πληρωμές, Οικονομική καρτέλα, και πολλά άλλα στοιχεία που τους αφορούν, χωρίς να αναλώνεστε σε αναζητήσεις σε πολλά σημεία.
Προϋπολογισμοί με πολυεπίπεδα Κέντρα Κόστους και δυνατότητα πολλών τύπων επιμέτρησης. Η ταχύτατη καταγραφή σχετιζόμενων παραστατικών, εργασιών και πληρωμών, βοηθά με απλές κινήσεις να γνωρίζετε την πορεία και την τρέχουσα κατάσταση κάθε Προϋπολογισμού και του Έργου συνολικά.
Πολυεπίπεδα κέντρα κόστους για κοστολόγηση και παρακολούθηση των έργων σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Δυνατότητα ανάλυσης μέχρι 5ο βαθμό ανεξάρτητα από υπεργολάβο. Ανάλυση ανά κέντρο κόστους. Αναφορές για υλικά, ανά κατηγορία, ομάδα, κέντρο κόστους με σύνολα, για έργα ή ημερομηνιακά διαστήματα.
Εργαλεία γρήγορης καταγραφής της καθημερινής εργασίας Εργατών και Μηχανημάτων στο Εργοτάξιο. Αυτόματος υπολογισμός κόστους και ενημέρωση του τρέχοντος υπολοίπου. Η εξόφληση εργαζόμενων σε πολλά έργα καθώς και η γνώση του πραγματικού κόστους απλοποιούνται σημαντικά.
Δυνατότητα παρακολούθησης Υλικών και των κινήσεών τους με Τιμολόγια και Δελτία Αποστολής. Επιλεκτική κατανομή υλικών ανα Έργο και αυτόματη σάρωση Τιμολογίων (scan) που σας επιτρέπει να βλέπετε άμεσα το πραγματικό περιεχόμενο των παραστατικών χωρίς να τα καταχωρείτε με την ανάλυσή τους.
Δυνατότητα εξόφλησης των Υπεργολάβων γιά διαφορετικά κέντρα κόστους σε πολλά Έργα με μία μονο κίνηση πληρωμής και συνδυασμό μετρητών και αξιογράφων. Τα ποσά εμφανίζονται σωστά και αποχρεώνουν τις αντίστοιχες ενότητες.
Πλήρης διαχείριση Ταμείου και λειτουργικών Εσόδων και Εξόδων του γραφείου ανεξάρτητα από τα Εργα. Παρακολουθήστε αναλυτικά και συγκεντρωτικά μισθοδοσίες, ενοίκια, λογαριασμούς, αγορές και αποκτήστε καλύτερη αίσθηση των οικονομικών σας.
Αναλυτική καταγραφή εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων καθώς και της τρέχουσας κατάστασής τους. Μπορείτε να γνωρίζετε το ληξιάριο των επιταγών σας καθώς και να διαχειριστείτε την οπισθογράφηση και μεταβίβασή τους για εξόφληση υποχρεώσεων.
Ενημερωθείτε με ένα κλικ για την τρέχουσα κατάσταση της εταιρίας σας. Ο ΕΡΓΟΛΟΓΙΣΜΟΣ θα υπολογίσει άμεσα τα σύνολα ανοικτών υπολοίπων έργων, το ισοζύγιο αξιογράφων σας, το ταμείο σας και τα υπόλοιπα πελατών / προμηθευτών σας, δίνοντας με έναν αριθμό την τρέχουσα κατάσταση της εταιρίας σας.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
Υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν τις μεγάλες διαφορές σε ένα λογισμικό. Τα παρακάτω είναι μερικά μόνο από τα προηγμένα χαρακτηριστικά που θα βρείτε μόνο στις εφαρμογές της ORBIT και θα απογειώσουν την παραγωγικότητά σας!
4 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΨΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η συνεργασία μας ξεκινά πριν την πώληση και απλώνεται σε όλες τις φάσεις παρουσίασης, εφαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, υποστήριξης και διαρκών βελτιώσεων του λογισμικού με βασικό στόχο το βέλτιστο αποτέλεσμα για σας!
ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Μέσω Internet σε επικοινωνία με συνεργάτη μας. Την ώρα που επιθυμείτε. Με πραγματικά δεδομένα (χιλιάδες εγγραφές) και εσάς στο πληκτρολόγιο.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ
Εχετε ήδη καταχωρημένα δεδομένα σε φύλλα εργασίας, ή προυπάρχον λογισμικό; Αυτό είναι σημαντικό για εμάς. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μεταφέρουμε την εργασία σας στο νέο σύστημα εφόσον αυτό είναι εφικτό!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ξεχάστε τις πολύωρες και κοπιαστικές εκπαιδεύσεις. Περιμένουμε τα τηλέφωνά σας και συνδεόμαστε άμεσα - πάντα με την άδειά σας - στον υπολογιστή σας για να βοηθήσουμε.
ΚΟΣΤΟΣ IMPLEMENTATION = 0
Εφαρμόζουμε μόνο εμείς τις λύσεις μας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μηδενικό κόστος για εσάς σε χρόνο και χρήμα! Αποφύγετε τα κόστη τρίτων και δουλέψτε άμεσα με τον τρόπο που σας ταιριάζει!
ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ
Στην ORBIT ακούμε τις ιδέες σας και αναπτύσσουμε διαρκώς τα προιόντα μας. Νέες αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες και βελτιώνουν διαρκώς τον τρόπο εργασίας σας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ
Οι πελάτες μας μας νοιώθουν δίπλα τους. Στα πλάισια της υποστήριξης υπάρχει διαρκής ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά, και τηλεφωνική ή online επικοινωνία για την σωστή εφαρμογή τους.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Ο εξειδικευμένος τεχνικός της ORBIT είναι πάντα στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή και στον υπολογιστή σας μέσω Internet - πάντα με τον δικό σας έλεγχο.
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ
Με πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και πολλές άλλες χώρες στην Ευρώπη είμαστε δίπλα σας όπου και να βρίσκεστε, χωρίς αυτό να διαφοροποιεί την ποιότητα των υπηρεσιών μας!
Μπορείτε να μας βρείτε στα γραφεία μας στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Θα χαρούμε να μιλήσουμε στα γραφεία μας, στο χώρο σας, ή πολύ πιό άμεσα τηλεφωνικά με on-line συνδεση μέσω Internet.
Λεωφόρος Δημοκρατίας 26, Νέο Ψυχικό, 15451 Αθήνα
(+30) 210-6755406