phone 210-6755406

Expo Plus TM

 

ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ : ΠΛΑΝΟ : ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΑ : ΙΣΤΟΡΙΚΟ : ΕΓΓΡΑΦΑ : ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ : ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ : e-MAIL & SMS MARKETING

Η πολυετής εμπειρία της ORBIT στην κατασκευή και εφαρμογή CRM λογισμικού για Διοργανωτές Εκθέσεων, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη υποδομή της εταιρίας σε τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό, είναι που κάνουν το Expo Plus την καλύτερη CRM επιλογή και εγγυούνται την επιτυχημένη χρήση σε κάθε περίπτωση.

Το λογισμικό λειτουργεί ανεξάρτητα ή και σε σύνδεση με την εξειδικευμένη Τιμολόγηση για επιτηδευματίες & επιχειρήσεις Orbit SALES TAX.

Καλέστε μας στο (30) 210 6755 406 , ή στείλτε τώρα e-mail στο sales@orbit.gr αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό.

 

Ζητήστε ενημέρωση με e-mail Πως θα δείτε Demo

 

 

icon ΑΓΟΡΑ ή ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Η συνδρομητική χρήση έχει μικρό αρχικό κόστος, αλλά σημαντικά θέματα σε βάθος χρόνου:

  • Σε αντίθεση με την αγορά, δεσμεύει στη χρέωση, αποκλείοντας πρακτικά αλλαγή λογισμικού, μιας και διακόπτει κάθε πρόσβαση μετά τη λήξη.
  • Κοστίζει πολύ περισσότερο μακροπρόθεσμα σε σχέση με την αγορά μαζί με το Συμβόλαιο Συντήρησης.

Και οι δύο πολιτικές χρέωσης είναι διαθέσιμες με την εταιρία μας. Καλέστε μας για να συζητήσουμε μαζί τις εναλλακτικές και να σας βοηθήσουμε στην σωστή για εσάς επιλογή!

icon LOCAL ή CLOUD

...σε κάθε περίπτωση εσείς, έχετε πρόσβαση από παντού και όλες τις συσκευές, με τον καλύτερο τρόπο:

  • Στο γραφείο σας με ταχύτατη χρήση.
  • Οπουδήποτε έχετε ένα PC, Mac, Tablet ή ακόμα και κινητό με άμεση πρόσβαση στον Η/Υ σας στο γραφείο μέσω Internet *.
  • Από το iPhone ή Androiod κινητό σας με χρήση της ειδικά για κινητό σχεδιασμένης Web εφαρμογής της ORBIT.

* - Καλέστε μας να συζητήσουμε για τον τρόπο remote πρόσβασης ταχύτατα χωρίς κωδικούς και χρεώσεις τρίτων.

iconΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

...και μόνο! Ακόμα και στη συνδρομητική χρήση έχετε διαρκώς τοπικά ή στο εταιρικό σας Cloud:

  • Την SQL βάση δεδομένων σας με συγκροτημένη πληροφορία και σύνδεση με κάθε έγγραφο που τα αφορά, και όχι απλά ασύνδετα excel που θα σας δοθούν μελλοντικά αν διακόψετε μια συνεργασία.
  • Ολα τα έγγραφα, τις φωτογραφίες και κάθε άλλο σημαντικό αρχείο, με την δομή που απαιτείται από το λογισμικό.
  • Δυνατότητα σωστής σχεδίασης πολιτικών αυτόματου Backup τοπικά ή στο Cloud για οποιαδήποτε αποφυγή προβλήματος.

 


 

 

ΣΥΓΧΡΟΝΗ MULTI WINDOWS ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ WEB APP ΓΙΑ ΤΟ SMARTPHONE ΚΑΙ ΤΟ TABLET ΣΑΣ!

 

Οι εφαρμογές της ORBIT είναι ειδικά σχεδιασμένες για ταχύτητα και απλότητα στη χρήση. Χρησιμοποιούν πολυπαραθυρική τεχνολογία, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες ενός Η/Υ με πληκτρολόγιο και mouse ή ενός laptop. Μπορείτε δηλαδή να δουλεύετε ταυτόχρονα σε διαφορετικά παράθυρα, ή να στέλνετε ένα μήνυμα χωρίς να διακόπτετε την προηγούμενη εργασία σας.

 

orbit screen

 

Πλήρης multiwindows εφαρμογή για χρήση στο γραφείο ή από οπουδήποτε έχετε πρόσβαση σε Η/Υ ή Tablet συνδεδεμένο στο internet.

orbit screen

 

Ειδικά σχεδιασμένη Web App για γρήγορη χρήση από iPhone ή Android.

Εργαστείτε από το γραφείο, το σπίτι, ή όπου αλλού έχετε πρόσβαση σε κάποιον Η/Υ, και εκμεταλλευτείτε στο έπακρο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως ειδικά shortcuts και λειτουργίες με 1-click, πρόσβαση με ταχύτητα και ασφάλεια στα έγγραφα της εταιρίας, αυτοματισμούς ψηφιοποίησης εγγράφων, προσωποποιημένες και μαζικές αποστολές e-mail ή sms και πολλά ακόμα. Βάλτε στην καθημερινή σας εργασία την απλότητα και την ταχύτητα Orbit και ζήστε την ανυπέρβλητη ευχρηστία σε σχέση με τις κλασσικές desktop ή cloud based web εφαρμογές.

Συνεχίστε την εργασία σας από το κινητό με την νέα, ειδικά σχεδιασμένη Web App, που δίνει όλα όσα χρειάζεστε εκτός γραφείου. Σε κάθε περίπτωση, είστε οι απόλυτοι κύριοι των δεδομένων σας, που βρίσκονται με ασφάλεια στο χώρο σας (με backup στο Cloud), ή στο private Cloud της εταιρίας σας αν δεν επιθυμείτε να έχετε ανοικτό Η/Υ σε μόνιμη βάση.

 


ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ

 

Τo Expo Plus συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν αν μην το αποχωρίζεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφονται εδώ είναι ενδεικτικές. Δείτε παρουσίαση του προγράμματος για να έχετε πλήρη αίσθηση για όσα σας προσφέρει.


  • Διαχείριση Περιπτέρων Εκθέσεων
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ & ΑΙΘΟΥΣΩΝ
    Αφορά : Διοργάνωση Έκθεσης

    Αναλυτική διαχείριση των Περιπτέρων μιας Έκθεσης με όλα τα σχετικά τεχνικά και οικονομικά στοιχεία. Πελάτης, θέση, διαστάσεις, τιμή και έκπτωση, εκθέματα, τεχνικά χαρακτηριστικά, φάση συμφωνίας και πολλά άλλα στοιχεία είναι άμεσα διαθέσιμα ενώ μπορείτε και να τα αναλύσετε συγκεντρωτικά.

  • πλάνο έκθεσης
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ
    Αφορά : Διοργάνωση Έκθεσης

    Πλήρες ηλεκτρονικό πλάνο "με μια ματιά". Δείτε άμεσα και ανά αίθουσα, τα περίπτερα και βρείτε εύκολα ένα ελεύθερο ή ένα στο οποίο εκκρεμεί προκαταβολή. Εξάγετε με ειδικό εργαλείο σε Excel με τη μορφή που επιθυμείτε εκτυπώσεις για μετώπες, καταλόγους ή άλλες ειδικές μορφές που χρειάζεστε.

  • gallery 1
  • ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
    Αφορά : Εσωτερική Οργάνωση

    Δώστε τέλος στα διάσπαρτα πελατολόγια και αποκτήστε ένα αρχείο επαφών της εταιρίας σας. Διαχειριστείτε εταιρίες και πρόσωπα και παρακολουθήστε όλο το ιστορικό επικοινωνίας καθώς και τα κλεισμένα περίπτερα του συγκεκριμένου πελάτη ανά έκθεση .

  • εισαγωγή επαφών
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΠΑΦΩΝ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ EXCEL
    Αφορά : Πελατολόγια

    Εχετε μια νέα λίστα πιθανών πελατών; Θέλετε να καταχωρήσετε τους επισκέπτες της Έκθεσης; Κανένα πρόβλημα! Ειδικό εργαλείο φροντίζει να εισάγετε μαζικά από αρχείο Excel με έλεγχο για διπλοεγγραφές. Βελτιώστε την διαδικασία αναζήτησης νέων πελατών και τις καμπάνιες σας.

  • gallery 1
  • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
    Αφορά : Οργάνωση Πωλήσεων

    Οι πωλήσεις είναι ή ψυχή της επιχείρησής σας, και στην ORBIT το ξέρουμε καλα! Φροντίζουμε να μην ξεχνάτε καμμία ευκαιρία πώλησης, αλλά και τις αναλύουμε στατιστικά για σας. Διασφαλίστε το σωστό follow-up και "γνωρίστε" καλύτερα την πηγή των νέων πελατών σας!

  • gallery 1
  • MAZIKO MARKETING ME SMS & EMAILS
    Αφορά : Μαζικό Marketing

    Στην ORBIT έχετε δυνατότητα πολλαπλών κατηγοριοποιήσεων των Επαφών, και μπορείτε να στείλετε μαζικά e-mails ή sms και να διαχειριστείτε unsubscribes & εξωτερικές λίστες. Κάνετε την επικοινωνία σας πιο στοχευμένη γρήγορη και ασφαλή!

  • gallery 1
  • ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
    Αφορά : Document Automation

    Εξοικονομήστε χρόνο από τυποποιημένες καθημερινές δουλειές που επαναλαμβάνονται διαρκώς. Δημιουργήστε προσφορά με συμπληρωμένα τα στοιχεία, και στείλτε την με e-mail σε μορφή PDF με ένα κλικ!

  • gallery 1
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ
    Αφορά : Οικονομική Διαχείριση

    Ξεχάστε τους δύσχρηστους και μη ασφαλείς τρόπους καταγραφής των χρεώσεων και πιστώσεων με Πελάτες και Προμηθευτές. Ακόμα και αν δεν έχετε ειδική Εμπορική εφαρμογή για αυτό, η ORBIT θα σας προσφέρει άμεση γνώση υπολοίπων και ανάλυσης κινήσεων με ταχύτητα που δεν φαντάζεστε!

  • gallery 1
  • SECURITY ΧΡΗΣΤΩΝ
    Αφορά : Ασφάλεια

    Τα κλειδιά της εταιρίας σας είναι στα χέρια σας. Το πελατολόγιό σας δεν αντιγράφεται με μια απλή κίνηση. Μπορείτε να οργανώσετε αναλυτικό πρόγραμμα αυτόματων backup, ενώ υπάρχει πλήθος ρυθμίσεων για την πρόσβαση σε πληροφορίες.

     

icon
Ειδικά σχεδιασμένα για να εκμεταλευτούν την ευελιξία μικρών εταιρικών σχημάτων (εταιρίες 2-200 ατόμων), τα προιόντα της ORBIT αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε θέματα ευελιξίας, ταχύτητας, διαθεσιμότητας δεδομένων και ασφάλειας σε σχέση με λογισμικά εστιασμένα σε μεγάλα εταιρικά σχήματα! Θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας για αυτά τα πλεονεκτήματα!


 

 

  • member 1

     

    ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

    Μέσω Internet σε επικοινωνία με συνεργάτη μας. Την ώρα που επιθυμείτε. Με πραγματικά δεδομένα (χιλιάδες εγγραφές) και εσάς στο πληκτρολόγιο.

     

    ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ

    Εχετε ήδη καταχωρημένα δεδομένα σε φύλλα εργασίας, ή προυπάρχον λογισμικό; Αυτό είναι σημαντικό για εμάς. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μεταφέρουμε την εργασία σας στο νέο σύστημα εφόσον αυτό είναι εφικτό!

  • member 2

     

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Ξεχάστε τις πολύωρες και κοπιαστικές εκπαιδεύσεις. Περιμένουμε τα τηλέφωνά σας και συνδεόμαστε άμεσα - πάντα με την άδειά σας - στον υπολογιστή σας για να βοηθήσουμε.

     

    ΚΟΣΤΟΣ IMPLEMENTATION = 0

    Εφαρμόζουμε μόνο εμείς τις λύσεις μας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μηδενικό κόστος για εσάς σε χρόνο και χρήμα! Αποφύγετε τα κόστη τρίτων και δουλέψτε άμεσα με τον τρόπο που σας ταιριάζει!

  • member 3

     

    ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ

    Στην ORBIT ακούμε τις ιδέες σας και αναπτύσσουμε διαρκώς τα προιόντα μας. Νέες αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες και βελτιώνουν διαρκώς τον τρόπο εργασίας σας.

     

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ

    Οι πελάτες μας μας νοιώθουν δίπλα τους. Στα πλάισια της υποστήριξης υπάρχει διαρκής ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά, και τηλεφωνική ή online επικοινωνία για την σωστή εφαρμογή τους.

     

     

  • member 4

     

    ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

    Ο εξειδικευμένος τεχνικός της ORBIT είναι πάντα στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή και στον υπολογιστή σας μέσω Internet - πάντα με τον δικό σας έλεγχο.

     

    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ

    Με πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και πολλές άλλες χώρες στην Ευρώπη είμαστε δίπλα σας όπου και να βρίσκεστε, χωρίς αυτό να διαφοροποιεί την ποιότητα των υπηρεσιών μας!

     

     

 

 

 

 

Μπορείτε να μας βρείτε στα γραφεία μας στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Θα χαρούμε να μιλήσουμε στα γραφεία μας, στο χώρο σας, ή πολύ πιό άμεσα τηλεφωνικά με on-line συνδεση μέσω Internet.

icon 1 Λεωφόρος Δημοκρατίας 26, Νέο Ψυχικό, 15451 Αθήνα

icon 2 (+30) 210-6755406

icon 3sales@orbit.gr

icon 4www.orbit.gr