ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ : ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ myDATA : ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ : ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΕΙΣ : ΕΦΚΑ : ΦΠΑ : ΔΑΠΑΝΕΣ : ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το LAW TAX είναι το ειδικό για Δικηγόρους, myDATA ready λογισμικό της ORBIT, που εκδίδει ποιοτικά φορολογικά παραστατικά σε Ελληνικά και Αγγλικά. Ταυτόχρονα παρακολουθεί υπόλοιπα πελατών, ΦΠΑ, κρατήσεις Δ.Σ., παρακρατήσεις, ΕΦΚΑ, σύνολο γραμματίων και κάθε άλλη εξειδικευμένη πληροφορία που αφορά τον Δικηγόρο και την άσκηση του επαγγέλματός του.
Πλήρως εναρμονισμένο με την υποχρέωση ενημέρωσης εσόδων στο myDATA (ΑΑΔΕ) από 1.1.2021, το LAW TAX σας δίνει την δυνατότητα να εκδίδετε και να αποστέλλετε με ένα κλικ, όλα τα παραστατικά σας (Τιμολόγια, Πιστωτικά, Αποδείξεις Λιανικών Συναλλαγών, Δελτία Επιστροφής) στα Ελληνικά ή τα Αγγλικά, με άψογη εμφάνιση.
Υπολογίζει αυτόματα όλα τα ποσά του παραστατικού, ακόμα και σε σύνθετες περιπτώσεις που υπάρχει γραμμάτιο προείσπραξης, παρακράτηση φόρου από τον πελάτη ή και δαπάνες, διευκολύνοντας την λογιστική παρακολούθηση. Προσφέρει επίσης δυνατότητα εκτύπωσης του παραστατικού ή αποστολής του με e-mail.
Το LAW TAX λειτουργεί ανεξάρτητα ή και σε σύνδεση με το εξειδικευμένο CRM για Δικηγόρους Orbit LAW PLUS.
Καλέστε μας στο (+30) 210 6755 406 , ή στείλτε τώρα e-mail στο sales@orbit.gr αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό.
Η συνδρομητική χρήση έχει μικρό αρχικό κόστος, αλλά σημαντικά θέματα σε βάθος χρόνου:
Και οι δύο πολιτικές χρέωσης είναι διαθέσιμες με την εταιρία μας. Καλέστε μας για να συζητήσουμε μαζί τις εναλλακτικές και να σας βοηθήσουμε στην σωστή για εσάς επιλογή!
...σε κάθε περίπτωση εσείς, έχετε πρόσβαση από παντού και όλες τις συσκευές, με τον καλύτερο τρόπο:
* Καλέστε μας να συζητήσουμε για τον τρόπο remote πρόσβασης ταχύτατα χωρίς κωδικούς και χρεώσεις τρίτων.
...και μόνο! Ακόμα και στη συνδρομητική χρήση έχετε διαρκώς τοπικά ή στο εταιρικό σας Cloud:
ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ...
Οι εφαρμογές της ORBIT είναι ειδικά σχεδιασμένες για ταχύτητα και απλότητα στη χρήση. Παρέχουν όλες τις δυνατότητες που θα χρειαζόσασταν και χρησιμοποιούν σύγχρονη πολυπαραθυρική τεχνολογία, shotrcuts και λειτουργίες με 1-click, κάνοντας τη διαφορά σε σχέση με κλασσικές desktop ή cloud based web εφαρμογές, όταν η ταχύτητα και η ευχρηστία πρέπει να συνδυαστούν με την απλότητα.
ΜΕ ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ
Εργαζόμαστε πολλά χρόνια στον συγκεκριμένο χώρο και αυτό φαίνεται! Με την ORBIT έχετε μηδενικό κόστος παραμετροποίησης - μιας και η ίδια κατασκευάζει και εφαρμόζει το λογισμικό της. Σαν αποτέλεσμα γλυτώνετε τον χρόνο σας και είστε σίγουροι ότι το λογισμικό σας θα έχει τις λειτουργίες που περιμένετε - και πολλές ακόμα!
Τo LAW TAX συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν αν μην το αποχωρίζεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφονται εδώ είναι ενδεικτικές. Δείτε παρουσίαση του προγράμματος για να έχετε πλήρη αίσθηση για όσα σας προσφέρει.
Πλήρης ανάλυση των χρεώσεων και των επιμέρους ποσών για τον πελάτη και το λογιστήριο. Καταγραφή αμοιβής, ΦΠΑ, δαπανών, δαπανών σε τρίτους, παρακρατήσεων, γραμματίων, φόρων ΔΣ, ΕΦΚΑ κ.λ.π.
Εκδώστε και αποστείλλετε με ένα κλικ, όλα τα παραστατικά σας (Προτιμολόγια, Τιμολόγια, Πιστωτικά, Αποδείξεις Λιανικών Συναλλαγών, Δελτία Επιστροφής) με μοναδική απλότητα και σε άψογη εμφάνιση
Αυτόματη σύγχρονη και ασύγχρονη διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA σύμφωνα με την σχετική υποχρέωση από 1/1/2021. Δυνατότητα λειτουργίας χωρίς Internet με αυτόματη αποστολή εκκρεμοτήτων σε επόμενη σύνδεση.
Εκτυπώστε το παραστατικό σας σε οποιονδήποτε εκτυπωτή έχετε ήδη. Αποστείλετε τα με e-mail στους παραλήπτες εφόσον το επιθυμείτε.
Εξυπηρετήστε καλύτερα ξενόγλωσσους πελάτες εκδίδοντας επιλεκτικά τα παραστατικά στην Αγγλική γλώσσα με ισοδύναμο τρόπο για το σύστημα και το λογιστήριό σας.
Δυνατότητα διασύνδεσης με το πληρέστερο πρόγραμμα οργάνωσης δικηγορικού γραφείου Law Plus. Παρακολούθηση υπολοίπων πελατών και από τους χρήστες του Law Plus.
Ειδικές εκτυπώσεις για το λογιστήριο βοηθούν την παρακολούθηση και μειώνουν το λογιστικό κόστος. Αναλυτικές εκτυπώσεις για υπόλοιπο χρεωστικού ΦΠΑ & παρακρατηθέντος φόρου. Συγκεντρωτικές εκτυπώσεις γραμματίων με τα στοιχεία τους.
Με την ORBIT έχετε πρόσβαση απο παντού . Ακόμα και απο το κινητό σας ή το tablet σας όπου και να βρίσκεστε, η πρόσβασή σας μπορεί να είναι ταχύτατη στην υποδομή του γραφείου σας. Ζητήστε να ενημερωθείτε από την εταιρία μας σχετικά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ
Υπάρχουν πολύ σημαντικότεροι λόγοι από την τιμή για να προτιμήσετε τα προϊόντα μας. Μας απασχολεί όμως να γνωρίζετε ότι και σε αυτόν τον τομέα κάνατε την καλύτερη επιλογή!
Η Συνδρομητική Χρήση (που προσφέρεται από πολλές εταιρίες σαν μονόδρομος), είναι σαφώς ενδιαφέρουσα σε δύο περιπτώσεις: α) Οταν δεν είστε απόλυτα σίγουροι για το προϊόν και θα θέλατε να ρισκάρετε ένα μικρότερο ποσό αρχικά, ή β) Εφόσον ξεκινάτε νέα δραστηριότητα και δεν γνωρίζετε με ασφάλεια τον χρονικό της ορίζοντα.
Η Αγορά του προγράμματος σας δίνει σημαντικά μικρότερο μηνιαίο κόστος, καθώς και μικρότερο συνολικό κόστος χρήσης σε βάθος χρόνου. Επίσης μπορείτε να εργαστείτε αδιάλλειπτα στο πρόγραμμα, ακόμα και χωρίς σύνδεση στο Internet, και πάντα με την βάση δεδομένων δική σας, στον χώρο σας ή στο δικό σας Cloud!
Με την ORBIT η επιλογή είναι δική σας! Μπορείτε να επιλέξετε την βέλτιστη οικονομικά μακροχρόνια λύση της Αγοράς, ή να προτιμήσετε αρχικά και για όσο διάστημα επιθυμείτε την μίσθωση, επιλέγοντας εσείς τον χρόνο στον οποίο κρίνετε ότι πρέπει να προχωρήσετε σε αγορά του προιόντος με άμεση επιστροφή του υπολοίπου της μίσθωσης!
*Οι τιμές που ακολουθούν είναι ενδεικτικές, αφορούν την σύγκριση του ετήσιου και μηνιαίου κόστους χρήσης με αγορά και μίσθωση, και δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Μεταβάλλονται δε σε περίπτωση πρόσθεσης χρηστών ή δυνατοτήτων από τα αναγραφόμενα πακέτα (π.χ. σε περίπτωση έκδοση 2 χρηστών). Καλέστε μας για μια ανάλυση των δυνατοτήτων και του τελικού κόστους συμφωνα με τις ανάγκες σας.
- Μίσθωση -
€20/ μήνα , (€240/έτος)
- Αγορά -
€11/ μήνα* , (€130/έτος)
*Αρχικό κόστος 650€
- Μίσθωση -
€240 συνολικά
- Αγορά -
€715 συνολικά*
*Αρχικό κόστος + Σ.Σ.
- Μίσθωση -
€2400 συνολικά
- Αγορά -
€1885 συνολικά*
*Αρχικό κόστος + Σ.Σ.
- Μίσθωση -
€2400 συνολικά
- Αγορά -
€1300 συνολικά*
*Μόνο Σ.Σ. διαστήματος
4 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΨΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η συνεργασία μας ξεκινά πριν την πώληση και απλώνεται σε όλες τις φάσεις παρουσίασης, εφαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, υποστήριξης και διαρκών βελτιώσεων του λογισμικού με βασικό στόχο το βέλτιστο αποτέλεσμα για σας!
ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Μέσω Internet σε επικοινωνία με συνεργάτη μας. Την ώρα που επιθυμείτε. Με πραγματικά δεδομένα (χιλιάδες εγγραφές) και εσάς στο πληκτρολόγιο.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ
Εχετε ήδη καταχωρημένα δεδομένα σε φύλλα εργασίας, ή προυπάρχον λογισμικό; Αυτό είναι σημαντικό για εμάς. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μεταφέρουμε την εργασία σας στο νέο σύστημα εφόσον αυτό είναι εφικτό!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ξεχάστε τις πολύωρες και κοπιαστικές εκπαιδεύσεις. Περιμένουμε τα τηλέφωνά σας και συνδεόμαστε άμεσα - πάντα με την άδειά σας - στον υπολογιστή σας για να βοηθήσουμε.
ΚΟΣΤΟΣ IMPLEMENTATION = 0
Εφαρμόζουμε μόνο εμείς τις λύσεις μας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μηδενικό κόστος για εσάς σε χρόνο και χρήμα! Αποφύγετε τα κόστη τρίτων και δουλέψτε άμεσα με τον τρόπο που σας ταιριάζει!
ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ
Στην ORBIT ακούμε τις ιδέες σας και αναπτύσσουμε διαρκώς τα προιόντα μας. Νέες αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες και βελτιώνουν διαρκώς τον τρόπο εργασίας σας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ
Οι πελάτες μας μας νοιώθουν δίπλα τους. Στα πλάισια της υποστήριξης υπάρχει διαρκής ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά, και τηλεφωνική ή online επικοινωνία για την σωστή εφαρμογή τους.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Ο εξειδικευμένος τεχνικός της ORBIT είναι πάντα στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή και στον υπολογιστή σας μέσω Internet - πάντα με τον δικό σας έλεγχο.
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ
Με πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και πολλές άλλες χώρες στην Ευρώπη είμαστε δίπλα σας όπου και να βρίσκεστε, χωρίς αυτό να διαφοροποιεί την ποιότητα των υπηρεσιών μας!
Μπορείτε να μας βρείτε στα γραφεία μας στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Θα χαρούμε να μιλήσουμε στα γραφεία μας, στο χώρο σας, ή πολύ πιό άμεσα τηλεφωνικά με on-line συνδεση μέσω Internet.
Λεωφόρος Δημοκρατίας 26, Νέο Ψυχικό, 15451 Αθήνα
(+30) 210-6755406