phone 210-6755406

Support Plus TM

 

ΔΕΛΤΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ : ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΛΑΒΩΝ : ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ (SLA’s) : ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ : ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ : ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Η δεκαπενταετής εμπειρία της ORBIT στον χώρο του CRM και στην οργάνωση Τεχνικών τμημάτων και τμημάτων Υποστήριξης, είναι που κάνει το Support Plus την καλύτερη επιλογή και εγγυάται την επιτυχημένη χρήση σε κάθε περίπτωση.

Το λογισμικό λειτουργεί ανεξάρτητα ή και σε σύνδεση με την εξειδικευμένη Τιμολόγηση για επιτηδευματίες & επιχειρήσεις Orbit SALES TAX.

Καλέστε μας στο (30) 210 6755 406 , ή στείλτε τώρα e-mail στο sales@orbit.gr αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό.

 

Ζητήστε ενημέρωση με e-mail Πως θα δείτε Demo

 

 

icon ΑΓΟΡΑ ή ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Η συνδρομητική χρήση έχει μικρό αρχικό κόστος, αλλά σημαντικά θέματα σε βάθος χρόνου:

  • Σε αντίθεση με την αγορά, δεσμεύει στη χρέωση, αποκλείοντας πρακτικά αλλαγή λογισμικού, μιας και διακόπτει κάθε πρόσβαση μετά τη λήξη.
  • Κοστίζει πολύ περισσότερο μακροπρόθεσμα σε σχέση με την αγορά μαζί με το Συμβόλαιο Συντήρησης.

Και οι δύο πολιτικές χρέωσης είναι διαθέσιμες με την εταιρία μας. Καλέστε μας για να συζητήσουμε μαζί τις εναλλακτικές και να σας βοηθήσουμε στην σωστή για εσάς επιλογή!

icon LOCAL ή CLOUD

...σε κάθε περίπτωση εσείς και οι Τεχνικοί, έχετε πρόσβαση από παντού και όλες τις συσκευές, με τον καλύτερο τρόπο:

  • Στο γραφείο σας με ταχύτατη χρήση.
  • Οπουδήποτε έχετε ένα PC, Mac, Tablet ή ακόμα και κινητό με άμεση πρόσβαση στον Η/Υ σας στο γραφείο μέσω Internet *.
  • Από το iPhone ή Androiod κινητό με χρήση της ειδικά σχεδιασμένης Web εφαρμογής της ORBIT.

* Καλέστε μας να συζητήσουμε για τον τρόπο remote πρόσβασης ταχύτατα χωρίς κωδικούς και χρεώσεις τρίτων.

iconΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

...και μόνο! Ακόμα και στη συνδρομητική χρήση έχετε διαρκώς τοπικά ή στο εταιρικό σας Cloud:

  • Την SQL βάση δεδομένων σας με συγκροτημένη πληροφορία και σύνδεση με κάθε έγγραφο που τα αφορά, και όχι απλά ασύνδετα excel που θα σας δοθούν μελλοντικά αν διακόψετε μια συνεργασία.
  • Ολα τα ψηφιοποιημένα ή ηλεκτρονικά έγγραφα, e-mails και κάθε άλλο σημαντικό αρχείο για τις υποθεσεις σας, με την δομή που απαιτείται από το λογισμικό.
  • Δυνατότητα σωστής σχεδίασης πολιτικών αυτόματου Backup τοπικά ή στο Cloud για οποιαδήποτε αποφυγή προβλήματος.

 


 

 

ΣΥΓΧΡΟΝΗ MULTI WINDOWS ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ WEB APP ΓΙΑ ΤΟ SMARTPHONE ΚΑΙ ΤΟ TABLET ΣΑΣ!

 

Οι εφαρμογές της ORBIT είναι ειδικά σχεδιασμένες για ταχύτητα και απλότητα στη χρήση. Χρησιμοποιούν πολυπαραθυρική τεχνολογία, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες ενός Η/Υ με πληκτρολόγιο και mouse ή ενός laptop. Μπορείτε δηλαδή να δουλεύετε ταυτόχρονα σε διαφορετικά παράθυρα, ή να στέλνετε ένα μήνυμα χωρίς να διακόπτετε την προηγούμενη εργασία σας.

 

orbit screen

 

Πλήρης multiwindows εφαρμογή για χρήση στο γραφείο ή από οπουδήποτε έχετε πρόσβαση σε Η/Υ ή Tablet συνδεδεμένο στο internet.

orbit screen

 

Ειδικά σχεδιασμένη Web App για γρήγορη χρήση από iPhone ή Android.

Εργαστείτε από το γραφείο, το σπίτι, ή όπου αλλού έχετε πρόσβαση σε κάποιον Η/Υ, και εκμεταλλευτείτε στο έπακρο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως ειδικά shortcuts και λειτουργίες με 1-click, πρόσβαση με ταχύτητα και ασφάλεια στα έγγραφα της εταιρίας, αυτοματισμούς ψηφιοποίησης εγγράφων, προσωποποιημένες και μαζικές αποστολές e-mail ή sms και πολλά ακόμα. Βάλτε στην καθημερινή σας εργασία την απλότητα και την ταχύτητα Orbit και ζήστε την ανυπέρβλητη ευχρηστία σε σχέση με τις κλασσικές desktop ή cloud based web εφαρμογές.

Συνεχίστε την εργασία σας από το κινητό με την νέα, ειδικά σχεδιασμένη Web App, που δίνει όλα όσα χρειάζεστε εκτός γραφείου. Σε κάθε περίπτωση, είστε οι απόλυτοι κύριοι των δεδομένων σας, που βρίσκονται με ασφάλεια στο χώρο σας (με backup στο Cloud), ή στο private Cloud της εταιρίας σας αν δεν επιθυμείτε να έχετε ανοικτό Η/Υ σε μόνιμη βάση.

 


ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ

 

Τo Support Plus συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν αν μην το αποχωρίζεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφονται εδώ είναι ενδεικτικές. Δείτε παρουσίαση του προγράμματος για να έχετε πλήρη αίσθηση για όσα σας προσφέρει.


  • work sheet
  • ΔΕΛΤΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
    Αφορά : Οργάνωση Τεχνικού Τμήματος

    Πλήρης παρακολούθηση δελτίων εργασίας με τεχνικούς, χρόνο, κόστη και ανταλλακτικά. Στατιστική ανάλυση και προβολή χρόνου και εσόδων από εργασίες και υλικά ανά πελάτη μηχάνημα ή σύμβαση. Δυνατότητα εκτύπωσης Δελτίου Εργασίας ή εισαγωγής του με σχόλια τεχνικού και υπογραφή από scanner . Εξαγωγές σε διάφορες μορφές και σε Excel για ενημέρωση πελατών.

  • support ticket
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΛΑΒΩΝ
    Αφορά : Οργάνωση Τεχνικού Τμήματος

    Πάνελ διαχείρισης Βλαβών (Tickets) σε πραγματικό χρόνο. Πλήρη στοιχεία τρέχουσας φάσης, χρόνου ανταπόκρισης και προγραμματισμένων εργασιών για μιά βλάβη. Προβολή Βλαβών ανά πελάτη, μηχάνημα ή σύμβαση και στατιστική παρακολούθησή τους. Αυτόματη ενημέρωση υπευθύνων και πελατών σχετικά με την πορεία μιας βλάβης.

     

  • service level agreement
  • ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (SLA’s)
  • Οργάνωση και παρακολούθηση Συμβάσεων Υποστήριξης για πελάτη, μηχάνημα ή εγκατάσταση. Άμεση ενημέρωση σχετικά με την κάλυψη ή όχι για πελάτη ή μηχάνημα, πλήρης καταγραφή και παρακολούθηση χρόνου απασχόλησης με προβολή σε ετήσια βάση. Ειδικοί αυτοματισμοί για οργάνωση προληπτικών συντηρήσεων και ανανέωση των Συμβάσεων.

  • equipment
  • EQUIPMENTS & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Αφορά : Παρακολούθηση Μηχανημάτων

    Τήρηση αρχείου καλυπτόμενου εξοπλισμού με μηχανήματα και serial numbers. Γνώση εργασιών, συμβάσεων και βλαβών σε επίπεδο μηχανήματος, καθώς και όλου του ιστορικού του σε έναν ή περισσότερους πελάτες. Άμεση προβολή όλων των μηχανημάτων ανά πελάτη.

     

     

  • calendar
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
    Αφορά : Εσωτερική Οργάνωση

    Ατζέντα Τεχνικών με δυνατότητα γραφικού προγραμματισμού των εργασιών τους και με άμεση επισκόπηση για όλους ανά ημέρα. Δυνατότητα ταχύτατης διόρθωσης ωρών γραφικά. Άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες πελάτη, δελτίου, μηχανήματος ή βλάβης με ένα κλικ για το υπεύθυνο Τεχνικού τμήματος. Δυνατότητα συγχρονισμού των κινητών των Τεχνικών με τις καθημερινές εργασίες.

  • items
  • ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ & ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    Αφορά : Παρακολούθηση Υλικών

    Αρχείο ανταλλακτικών και δυνατότητα καταγραφής ανάλωσης τους σε κάθε Δελτίο Εργασίας. Στατιστική ανάλυση οικονομικών στοιχείων και σχετικών εσόδων. Πλήρης παρακολούθηση κυκλώματος προσφορών για ανταλλακτικά και εκκρεμοτήτων προσφορών προς αποδοχή ή ανταλλακτικών προς παραλαβή.

     

  • document management
  • DOCUMENT & E-MAIL MANAGEMENT
    Αφορά : Διαχείριση Εγγράφων

    Συνεχίστε να δουλεύετε τα έγγραφά του Τεχνικού σας τμήματος όπως έχετε συνηθίσει. Απλά η αναζήτησή τους πλέον θα γίνεται άμεσα! Δείτε με ένα κλικ όλο το ιστορικό των e-mails, ανοίξτε σε δευτερόλεπτα ένα Excel με κωδικούς ή ψηφιοποιήστε σε 10" ένα χάρτινο έγγραφο!

  • marketing
  • ΜΑΖΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ME SMS & EMAILS
    Αφορά : Μαζική Επικοινωνία

    Θέλετε να ενημερώσετε προσωπικά τους υπεύθυνους των πελατών σας για ένα νέο προϊόν, μια υπηρεσία ή την ύπαρξη ενός ανταλλακτικού; Με την ORBIT έχετε δυνατότητα να το κάνετε ταχύτατα και αξιόπιστα με αυτόματα προσωπικά e-mails ή - αν οι πελάτες σας το προτιμούν - με SMS.

 

  • smartphone calendar sync
  • ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ ΚΙΝΗΤΩΝ
    Αφορά : Smartphones

    Με την ORBIT οι τεχνικοί σας έχουν πρόσβαση από παντού . Ακόμα και απο το κινητό τους χωρίς Internet και με το ημερολόγιο που έχουν συνηθίσει! Η ORBIT θα μεταφέρει εργασίες, διευθύνσεις και τηλέφωνα, ενώ ένα νέο ραντεβού ή σχόλιο για μια εργασία μπορεί να ενημερώνει αργότερα με συγχρονισμό το γραφείο!

  • security
  • SECURITY ΧΡΗΣΤΩΝ
    Αφορά : Ασφάλεια

    Τα κλειδιά της εταιρίας σας είναι στα χέρια σας. Τα αρχεία σας δεν αντιγράφωνται με μια απλή κίνηση. Μπορείτε να οργανώσετε αναλυτικό πρόγραμμα αυτόματων backup, ενώ υπάρχει πλήθος ρυθμίσεων για την πρόσβαση σε πληροφορίες και ασφάλεια από λάθη.

     

icon
Ειδικά σχεδιασμένα για να εκμεταλευτούν την ευελιξία μικρών εταιρικών σχημάτων (εταιρίες 2-200 ατόμων), τα προιόντα της ORBIT αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε θέματα ευελιξίας, ταχύτητας, διαθεσιμότητας δεδομένων και ασφάλειας σε σχέση με λογισμικά εστιασμένα σε μεγάλα εταιρικά σχήματα! Θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας για αυτά τα πλεονεκτήματα!


 

 

 

ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ

Το SUPPORT PLUS της ORBIT χρησιμοποιείται από πλήθος εταιριών με αντικείμενο την εξυπηρέτηση των πελατών τους στην Ελλάδα, την Κύπρο και το Εξωτερικό.

Μερικοί από τους πελάτες μας ενδεικτικά...

  • partner 1
  • partner 2
  • partner 3
  • partner 4
  • partner 5
  • partner 6

 

 

 

 

 

 

Μπορείτε να μας βρείτε στα γραφεία μας στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Θα χαρούμε να μιλήσουμε στα γραφεία μας, στο χώρο σας, ή πολύ πιό άμεσα τηλεφωνικά με on-line συνδεση μέσω Internet.

icon 1 Λεωφόρος Δημοκρατίας 26, Νέο Ψυχικό, 15451 Αθήνα

icon 2 (+30) 210-6755406

icon 3sales@orbit.gr

icon 4www.orbit.gr