ΔΕΛΤΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ : ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΛΑΒΩΝ : ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ (SLA’s) : ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ : ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ : ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Η δεκαπενταετής εμπειρία της ORBIT στον χώρο του CRM και στην οργάνωση Τεχνικών τμημάτων και τμημάτων Υποστήριξης, είναι που κάνει το Support Plus την καλύτερη επιλογή και εγγυάται την επιτυχημένη χρήση σε κάθε περίπτωση.
Το λογισμικό λειτουργεί ανεξάρτητα ή και σε σύνδεση με την εξειδικευμένη Τιμολόγηση για επιτηδευματίες & επιχειρήσεις Orbit SALES TAX.
Καλέστε μας στο (30) 210 6755 406 , ή στείλτε τώρα e-mail στο sales@orbit.gr αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το λογισμικό.
Η συνδρομητική χρήση έχει μικρό αρχικό κόστος, αλλά σημαντικά θέματα σε βάθος χρόνου:
Και οι δύο πολιτικές χρέωσης είναι διαθέσιμες με την εταιρία μας. Καλέστε μας για να συζητήσουμε μαζί τις εναλλακτικές και να σας βοηθήσουμε στην σωστή για εσάς επιλογή!
...σε κάθε περίπτωση εσείς και οι Τεχνικοί, έχετε πρόσβαση από παντού και όλες τις συσκευές, με τον καλύτερο τρόπο:
* Καλέστε μας να συζητήσουμε για τον τρόπο remote πρόσβασης ταχύτατα χωρίς κωδικούς και χρεώσεις τρίτων.
...και μόνο! Ακόμα και στη συνδρομητική χρήση έχετε διαρκώς τοπικά ή στο εταιρικό σας Cloud:
ΣΥΓΧΡΟΝΗ MULTI WINDOWS ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ WEB APP ΓΙΑ ΤΟ SMARTPHONE ΚΑΙ ΤΟ TABLET ΣΑΣ!
Οι εφαρμογές της ORBIT είναι ειδικά σχεδιασμένες για ταχύτητα και απλότητα στη χρήση. Χρησιμοποιούν πολυπαραθυρική τεχνολογία, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες ενός Η/Υ με πληκτρολόγιο και mouse ή ενός laptop. Μπορείτε δηλαδή να δουλεύετε ταυτόχρονα σε διαφορετικά παράθυρα, ή να στέλνετε ένα μήνυμα χωρίς να διακόπτετε την προηγούμενη εργασία σας.
Πλήρης multiwindows εφαρμογή για χρήση στο γραφείο ή από οπουδήποτε έχετε πρόσβαση σε Η/Υ ή Tablet συνδεδεμένο στο internet.
Ειδικά σχεδιασμένη Web App για γρήγορη χρήση από iPhone ή Android.
Εργαστείτε από το γραφείο, το σπίτι, ή όπου αλλού έχετε πρόσβαση σε κάποιον Η/Υ, και εκμεταλλευτείτε στο έπακρο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως ειδικά shortcuts και λειτουργίες με 1-click, πρόσβαση με ταχύτητα και ασφάλεια στα έγγραφα της εταιρίας, αυτοματισμούς ψηφιοποίησης εγγράφων, προσωποποιημένες και μαζικές αποστολές e-mail ή sms και πολλά ακόμα. Βάλτε στην καθημερινή σας εργασία την απλότητα και την ταχύτητα Orbit και ζήστε την ανυπέρβλητη ευχρηστία σε σχέση με τις κλασσικές desktop ή cloud based web εφαρμογές.
Συνεχίστε την εργασία σας από το κινητό με την νέα, ειδικά σχεδιασμένη Web App, που δίνει όλα όσα χρειάζεστε εκτός γραφείου. Σε κάθε περίπτωση, είστε οι απόλυτοι κύριοι των δεδομένων σας, που βρίσκονται με ασφάλεια στο χώρο σας (με backup στο Cloud), ή στο private Cloud της εταιρίας σας αν δεν επιθυμείτε να έχετε ανοικτό Η/Υ σε μόνιμη βάση.
ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ
Τo Support Plus συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν αν μην το αποχωρίζεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφονται εδώ είναι ενδεικτικές. Δείτε παρουσίαση του προγράμματος για να έχετε πλήρη αίσθηση για όσα σας προσφέρει.
Πλήρης παρακολούθηση δελτίων εργασίας με τεχνικούς, χρόνο, κόστη και ανταλλακτικά. Στατιστική ανάλυση και προβολή χρόνου και εσόδων από εργασίες και υλικά ανά πελάτη μηχάνημα ή σύμβαση. Δυνατότητα εκτύπωσης Δελτίου Εργασίας ή εισαγωγής του με σχόλια τεχνικού και υπογραφή από scanner . Εξαγωγές σε διάφορες μορφές και σε Excel για ενημέρωση πελατών.
Πάνελ διαχείρισης Βλαβών (Tickets) σε πραγματικό χρόνο. Πλήρη στοιχεία τρέχουσας φάσης, χρόνου ανταπόκρισης και προγραμματισμένων εργασιών για μιά βλάβη. Προβολή Βλαβών ανά πελάτη, μηχάνημα ή σύμβαση και στατιστική παρακολούθησή τους. Αυτόματη ενημέρωση υπευθύνων και πελατών σχετικά με την πορεία μιας βλάβης.
Οργάνωση και παρακολούθηση Συμβάσεων Υποστήριξης για πελάτη, μηχάνημα ή εγκατάσταση. Άμεση ενημέρωση σχετικά με την κάλυψη ή όχι για πελάτη ή μηχάνημα, πλήρης καταγραφή και παρακολούθηση χρόνου απασχόλησης με προβολή σε ετήσια βάση. Ειδικοί αυτοματισμοί για οργάνωση προληπτικών συντηρήσεων και ανανέωση των Συμβάσεων.
Ατζέντα Τεχνικών με δυνατότητα γραφικού προγραμματισμού των εργασιών τους και με άμεση επισκόπηση για όλους ανά ημέρα. Δυνατότητα ταχύτατης διόρθωσης ωρών γραφικά. Άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες πελάτη, δελτίου, μηχανήματος ή βλάβης με ένα κλικ για το υπεύθυνο Τεχνικού τμήματος. Δυνατότητα συγχρονισμού των κινητών των Τεχνικών με τις καθημερινές εργασίες.
Συνεχίστε να δουλεύετε τα έγγραφά του Τεχνικού σας τμήματος όπως έχετε συνηθίσει. Απλά η αναζήτησή τους πλέον θα γίνεται άμεσα! Δείτε με ένα κλικ όλο το ιστορικό των e-mails, ανοίξτε σε δευτερόλεπτα ένα Excel με κωδικούς ή ψηφιοποιήστε σε 10" ένα χάρτινο έγγραφο!
Θέλετε να ενημερώσετε προσωπικά τους υπεύθυνους των πελατών σας για ένα νέο προϊόν, μια υπηρεσία ή την ύπαρξη ενός ανταλλακτικού; Με την ORBIT έχετε δυνατότητα να το κάνετε ταχύτατα και αξιόπιστα με αυτόματα προσωπικά e-mails ή - αν οι πελάτες σας το προτιμούν - με SMS.
Με την ORBIT οι τεχνικοί σας έχουν πρόσβαση από παντού . Ακόμα και απο το κινητό τους χωρίς Internet και με το ημερολόγιο που έχουν συνηθίσει! Η ORBIT θα μεταφέρει εργασίες, διευθύνσεις και τηλέφωνα, ενώ ένα νέο ραντεβού ή σχόλιο για μια εργασία μπορεί να ενημερώνει αργότερα με συγχρονισμό το γραφείο!
Εκμεταλευτείτε τα ιδιαίτερα εργαλεία μας. Δείτε με ένα κλικ διευθύνσεις στο χάρτη πληκτρολογώντας την οδό (Google Maps Integration), ενημερώστε με SMS πελάτες και συνεργάτες μαζικά ή ατομικά με τη δυνατότητα (SMS Automation), αξιοποιήστε -εφόσον έχει αυτές τις δυνατότητες - το Τηλεφωνικό σας κέντρο (Phone System Integration). Δείτε συγκεντρωμένες αυτές τις δυνατότητες στην ενότητα "ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ" στην συνέχεια της σελίδας.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
Υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν τις μεγάλες διαφορές σε ένα λογισμικό. Τα παρακάτω είναι μερικά μόνο από τα προηγμένα χαρακτηριστικά που θα βρείτε μόνο στις εφαρμογές της ORBIT και θα απογειώσουν την παραγωγικότητά σας!
4 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΨΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η συνεργασία μας ξεκινά πριν την πώληση και απλώνεται σε όλες τις φάσεις παρουσίασης, εφαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, υποστήριξης και διαρκών βελτιώσεων του λογισμικού με βασικό στόχο το βέλτιστο αποτέλεσμα για σας!
ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Μέσω Internet σε επικοινωνία με συνεργάτη μας. Την ώρα που επιθυμείτε. Με πραγματικά δεδομένα (χιλιάδες εγγραφές) και εσάς στο πληκτρολόγιο.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΙΩΝ
Εχετε ήδη καταχωρημένα δεδομένα σε φύλλα εργασίας, ή προυπάρχον λογισμικό; Αυτό είναι σημαντικό για εμάς. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μεταφέρουμε την εργασία σας στο νέο σύστημα εφόσον αυτό είναι εφικτό!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ξεχάστε τις πολύωρες και κοπιαστικές εκπαιδεύσεις. Περιμένουμε τα τηλέφωνά σας και συνδεόμαστε άμεσα - πάντα με την άδειά σας - στον υπολογιστή σας για να βοηθήσουμε.
ΚΟΣΤΟΣ IMPLEMENTATION = 0
Εφαρμόζουμε μόνο εμείς τις λύσεις μας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μηδενικό κόστος για εσάς σε χρόνο και χρήμα! Αποφύγετε τα κόστη τρίτων και δουλέψτε άμεσα με τον τρόπο που σας ταιριάζει!
ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ
Στην ORBIT ακούμε τις ιδέες σας και αναπτύσσουμε διαρκώς τα προιόντα μας. Νέες αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες και βελτιώνουν διαρκώς τον τρόπο εργασίας σας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ
Οι πελάτες μας μας νοιώθουν δίπλα τους. Στα πλάισια της υποστήριξης υπάρχει διαρκής ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά, και τηλεφωνική ή online επικοινωνία για την σωστή εφαρμογή τους.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Ο εξειδικευμένος τεχνικός της ORBIT είναι πάντα στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή και στον υπολογιστή σας μέσω Internet - πάντα με τον δικό σας έλεγχο.
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ
Με πελάτες σε Ελλάδα, Κύπρο και πολλές άλλες χώρες στην Ευρώπη είμαστε δίπλα σας όπου και να βρίσκεστε, χωρίς αυτό να διαφοροποιεί την ποιότητα των υπηρεσιών μας!
Μπορείτε να μας βρείτε στα γραφεία μας στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Θα χαρούμε να μιλήσουμε στα γραφεία μας, στο χώρο σας, ή πολύ πιό άμεσα τηλεφωνικά με on-line συνδεση μέσω Internet.
Λεωφόρος Δημοκρατίας 26, Νέο Ψυχικό, 15451 Αθήνα
(+30) 210-6755406